rejestracja.blog.pl - POKAŻ REJESTRACJĘ!

Bądź czujny, uważaj na drogach, podsyłaj zdjęcie na mail: lu@verso.pl i nie rozczaruj się jego niebytem na tej stronie... :) _ [since 2003]

W0 OLIMP

1 komentarz

w0_olimp.jpg
UL’bek
Hah! Zaledwie z tydzień temu narzekałem, że ciągle się z OLIMPEM rozmijam, aż tu nagle mam go jak na
widelcu. Ot – mała wieś W-wa :)
I niepotrzebnie pociłem się z robieniem fotki z tzw. „podpierdolki” Z1 AMG,
w trosce o własne zdrowie i życie,
z uwagi na obecność kierowcy obok fury,
dużego pana, z dużą opalenizną
i z jeszcze większym goldem na szyi…

W1 PEPE

Brak komentarzy

w1_pepe.jpg
podesłał MARAS

W0 BOCAR

Brak komentarzy

w0_bocar.jpg
podesłał MATZI

Z0 BYK

3 komentarzy

z0_byk.jpg
podesłał MATZI

W0 DIDO

4 komentarzy

w0_dido.jpg
podesłał JARKO POLO
Strzał z tramwaju :)

W2 FOR4

5 komentarzy

w2_for4.jpg
UL’bek
uciekł mi S0 LBERG błękitną Imprezą :(

W1 MAURO

3 komentarzy

w1_mauro.jpg
UL’bek
pod ręką miałem tylko komórkie

F1 COBRA

Brak komentarzy

f1_cobra.jpg
podesłał AGENT_NGI

S7 MAREK

1 komentarz

s7_marek.jpg
podesłał wojtashec

E4 XXX

1 komentarz

e4_xxx.jpg
podesłał Miet z Gdyni

N1 HONOR

5 komentarzy

n1_honor.jpg
na trasie Warszawa-Krakow tuz na rzedmiesciah stolicy.
Pozdrawiam
si
snapshot.blog.pl

E0 FOX

2 komentarzy

e0_fox.jpg
podesłał MARAS

W0 OIO

5 komentarzy

w0_oio.jpg
podesłał WWL

W0 RYBA

2 komentarzy

w0_ryba.jpg
podesłał WWL

P3 SUNNY

Brak komentarzy

p3_sunny.jpg
podesłał WWL

C YA

1 komentarz

c_ya.jpg
podesłał WWL

W1 NORBI

Brak komentarzy

w1_norbi.jpg
podesłał AGENT NGI

R3 KILER

1 komentarz

r3_kiler.jpg
podesłał AGENT NGI

W0 NOM44

Brak komentarzy

w0_nom44.jpg
UL’bek

W5 HARON i W6 HARON

4 komentarzy

w5_haron_w6_haron.jpg
UL’bek
z przejażdżki do Sochaczewa

W0 KALA1

14 komentarzy

w0_kala1.jpg
podesłał LIMAK, dzisiejszy hurtownik ;)

G0 LEONE

2 komentarzy

g0_leone.jpg
podesłał LIMAK

G0 JACOB

3 komentarzy

g0_jacob.jpg
podesłał LIMAK

P8 0UR

Brak komentarzy

p8_0ur.jpg
podesłał LIMAK

Z1 INBIT

2 komentarzy

z1_inbit.jpg
podesłał LIMAK

G0 RED7

Brak komentarzy

g0_red7.jpg
podesłał LIMAK

G1 RED7

Brak komentarzy

g1_red7.jpg
podesłał LIMAK

L2 JACEK

Brak komentarzy

l2_jacek.jpg
podesłał WANIA

W9 XELLA

Brak komentarzy

w9_xella.jpg
podesłał unknownuser

K0 TATRY

2 komentarzy

k0_tatry.jpg
podsylamy fotkę z dzisiejszego porannego cruising’u ;
pozdro. LIMAK & Miet

G0 MSTG

Brak komentarzy

g0_mstg.jpg
Miet z Gdyni & Limak

W0 MEGAN

2 komentarzy

w0_megan.jpg
podesłał NOCUN

K2 ZABER

1 komentarz

k2_zaber.jpg
podesłał WANIA
Zlapany w Krakowie-Azory, w miejscu gdzie widzialem kiedys
K1 ZABER (Patrol GR)

G0 DEBRA

4 komentarzy

g0_debra.jpg
podesłał LIMAK

W7 LYNX7

4 komentarzy

w7_lynx7.jpg
podesłał LIMAK

E0 OZONE

1 komentarz

e0_ozone.jpg
podesłał MATZI

D1 KUZI

7 komentarzy

d1_kuzi.jpg
podesłał LIMAK
właśnie sikałem siedząc na wiejskim.. kiedy skoomałem sie że ta kalibra ma blaszke za 1000 PLN.. wienc podsyłam ;)

RU KRA C

Brak komentarzy

ru_kra_c.jpg
podesłał Ch@mpion

SCRAPIN

Brak komentarzy

scrapin.jpg
podesłał Ch@mpion

1958UFO

Brak komentarzy

1958ufo.jpg
podesłał Ch@mpion

FEED ME

1 komentarz

feed_me.jpg
podesłał Ch@mpion

ALAS66

Brak komentarzy

alas66.jpg
podesłał Ch@mpion

TOW HOGG

Brak komentarzy

tow_hogg.jpg
podesłał Ch@mpion

LOW MSHN

Brak komentarzy

low_mshn.jpg
podesłał Ch@mpion

mała prośba ;)

4 komentarzy

http://sznajder.net/ankieta/

Ziom tworzy magisterkę. Wciąż ma jednak zbyt mało osób, by zakończyć projekt,
dlatego rozsyłamy link do ankiety gdzie tylko się da.
Wiem, że tych pytań w jego ankiecie jest od zaje…. i jeszcze ciut,
ale może ktoś z Was znajdzie kwadrans i przebrnie przez to.
thx w jego imieniu,
UL’bek

2 LOVE 2

Brak komentarzy

2love2.jpg
Witam,
Podsyłam zdjęcie Nissana Primery (rzadkość w USA) z personalną tablicą. Pozdrawiam, Wojtek z Jasła.

7DISS

1 komentarz

7diss.jpg
podesłał Q

BDHABT

Brak komentarzy

bdhabt.jpg
podesłał Q

W1 RED7

5 komentarzy

w1_red7.jpg
podesłał LIMAK

Z3 MARKA

2 komentarzy

z3_marka.jpg
podesłał baartt
zlapane na meeting of styles


  • RSS